BŁAGAM o sprawdzenie listu.

Temat przeniesiony do archwium.
Proszę o jak najszybszą pomoc w sprawdzeniu napisanego przeze mnie listu do nauczycielki jez francuskiego ktora jest teraz chora... jestem w klasie 3 gim przez co mój jezyk ma dośc prosta budowę. Do tego tekstu użyłam 3 czasów terazniejszego, Futur Simple i Passe Compose. Nie napisałam również zakonczenia gdyz nigdy nie pisalam listu wiec nie z znam takiech zwrotów jak np. Serdecznie pozdrawiam i zyczę szybkiego powrotu do zdrowia.

Bedę niezmiernie wdzieczna za jakąkolwiek pomoc!
Dorota



Cher Madame Ewa

Nous esperons que rapidement Vous rétablirez sa santé. Tant que ça heures anglais est la exagération.
A l’école je n’ai pas de problems. Je suis heureux, parce que à la fin de l’année scolaire je aura ile certificat àla prix. Je suis porté un demande quoi le lycée Kołłątaja, Dobiszewskiego et Sowińskiego. J’ai espérer que je entrerai à la classe avec Eliza.
Je adore les vacanes. Le Sept juillet je vais en France, à la mer Cannes avec Eliza, Ania et Kasia. Nous partirons à deux heures trente et Irons trente-deux heures en autokar. Je déteste voyage en autokar, c’est pourquoi devant une voyage je prends un medicament „Aviomarin”. Je pense, que nous apprendrons plus en français. Après je vais le campagne à pour ma grand-mère et à la mer Baltique.
Proszę o jak najszybszą pomoc w sprawdzeniu napisanego przeze mnie listu do nauczycielki jez francuskiego która jest teraz chora...jestem w klasie 3 gim przez co mój język ma dość prosta budowę. Do tego tekstu użyłam 3 czasów teraźniejszego, Futur Simple i Passe Compose. Zdań w [kwadratowych nawiasach] tekstem nie potrafię napisać sama dlatego proszę jak by ktoś mi podpowiedział. Będę niezmiernie wdzięczna za jakąkolwiek pomoc!
Dorota
P.S w teksci po francusku luki te ktorych nie potrafie napisac są zaznaczone tak : [...]

Droga Pani Ewo
[Tęsknimy i] mamy nadzieje, że szybko wróci Pani do zdrowia, ponieważ tyle jez angielskiego to przesada. [Pani od matematyki również nie ma w szkole, przez co nasza klasa ma ciągle zastępstwa i oglądamy filmy.]
W szkole nie mam problemów. Jestem szczęśliwa, ponieważ [pierwszy raz od trzech lat] na koniec roku będę miała świadectwo z wyróżnieniem. Złożyłam dokumenty do liceum Kołłątaja [tak jak Pani polecała], Dobiszewskiego i Sowińskiego. Mam nadzieję, że dostane się do klasy razem z Elizą.
Uwielbiam wakacje. Siódmego lipca jadę do Francji nad morze do Cannes z Elizą, Anią i Kasią. Wyjedziemy o 2:30 i będziemy jechać 32 godziny autokarem. Nienawidzę podróżować autokarem, [ale może jakoś to przeżyję]. Myślę, że nauczymy się tam więcej języka francuskiego [i przeżyjemy niezwykłą przygodę]. Później pojadę na wieś do babci i nad morze Bałtyckie. [To cudownie, że wreszcie spełni się moje marzenie jakim było wyjazd do Francji.
Serdecznie Panią pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia.]

Cher Madame Ewa
[...] Nous esperons que rapidement Vous rétablirez sa santé, parce que tant que ça heures anglais est la exagération.[...]
A l’école je n’ai pas de problems. Je suis heureux, parce que [...] à la fin de l’année scolaire je aura ile certificat àla prix. Je suis porté un demande quoi le lycée Kołłątaja [...], Dobiszewskiego et Sowińskiego. J’ai espérer que je entrerai à la classe avec Eliza.
Je adore les vacanes. Le Sept juillet je vais en France, à la mer Cannes avec Eliza, Ania et Kasia. Nous partirons à deux heures trente et Irons trente-deux heures en autokar. Je déteste voyage en autokar [...]. Je pense, que nous apprendrons plus en français[...]. Après je vais le campagne à pour ma grand-mère et à la mer Baltique. [...]
Cher Madame Ewa
Vous nous manquez et nous esperons que rapidement vous recouvrerez la santé, parce que tant d'heures d'anglais c'est un peu exagéré.La proffesseure de maths est absente aussi, alors notre classe a tout le temps des remplaçants et nous regardons des films.
A l'école je n'ai pas de problèmes. Je suis heureuse, parce que pour la première fois depuis 3 ans, à la fin de l'année scolaire j'aurai mon bulltin de notes avec des felicitations. J'ai fait la demande pour entrer au lycée Kołłątaj (comme vous m'aviez conseillé), Dobiszewski et Sowiński. J'espère que je serai acceptée avec Eliza.
J'adore les vacances. Le Sept juillet je vais en France, à Cannes, avec Eliza, Ania et Kasia. Nous partirons à deux heures trente. Le voyage en bus durera trente-deux heures. Je déteste le voyage en autocar mais j'espère que je tiendrai le coup. Je pense que nous apprendrons plus le français et nous vivrons une extraordinaire avanture. Après j'irai à la campagne chez ma grand-mère et à la mer Baltique. C'est formidable qu'enfin mon rêve d'aller en France se réalisera.
Je vous adresse toute mon sympathie et vous souhaite un prompt rétablissement
Wybawco! dziekuję Ci serdecznie za tak szybka odpowiedz! :)
Pozdrawiam
Dorota

« 

Pomoc językowa