najpiekniejsze piosenki frnacuskie

Temat przeniesiony do archwium.
jakie znacie najpieknieszje francuskie piosenki? prosze o wpisanie tytulow i wykonawcow:)
Piosenek francuskich znam dosyć duzo:) Najlepsze wg mnie są piosenki m.in. Garou-podaję tytuły: Que l'amour est violent, Lis dans mes yeux, Sous le vent(ta ostatnia to duet z Celine Dion), Criminel, Gitan, Seul, Jusqu'a me perdre, Demande au Soleil, Le calme plat, Je n'attendais que vous, Gambler, Au Plaisir de ton corps, l'adieu. Celine Dion: Je crois toi, Zora sourit, On ne change pas, Je chanterai, Terre, En attendant ses pas, Papillon, L'abandon, Dans un autre monde, Sur le meme bateau (w wyrazie"meme"nad 1."e" jest tzw.daszek), Tous les blues sont ecrits pour toi (w wyr. ecris nad "e" jest akcent=kreska w prawo), S'il suffisait d'aimer. Poza tym także Nadya i jej "Parles-moi", Amel Bent-"Ma philosophie", Joe Dassin "Et si tu n'existais pas", "Les Champs Ellysee" a także Kate Ryan:"Desenchantee", "Libertine". Wymienione piosenki należą do moich ulubionych piosenek francuskich. Mam nadzieję, że chociaż część z nich Tobie też się spodoba:) Na marginesie dodam, że właśnie dzisiaj był u nas w szkole Festiwal Piosenki Francuskiej. I co rzadko robię-pochwalę się - że zajełam 1. miejsce:)
Miłego słuchania i śpiewania :):):) Pozdrawiam:)
P.S. za jakiś czas może dopiszę tytuły innych piosenek tylko musze znaleźć dokładne tytuły:P
Też chciałem posłuchać czegoś fajnego więc po opiniach zrobiłem sobie składankę według mnie bardzo fajne pioseneczki wpadające w ucho:)rn01.Joe Dassin - Et si tu n'existais pasrn02.Joe Dassin - Souviens-toirn03.Joe dassin - A toirn04.Joe Dassin & Dalida - Paroles, paroles, parolesrn05.Joe Dassin - Aux Champs Elyseesrn06.joe dassin - l'ete Indienrn07.Joe Dassin - Mélancoliern08.charles aznavour - les millionaires du dimanchern08.Joe Dassin - Siffler sur la collinern09.Edith Piaf - La Vie En Rosern11.Francis Cabrel - Petite Mariern12.Jane Birkin & Serge Gainsbourg - Je T'aime Moi Non Plusrn13.Joe Dassin - Pour Un Flirtrn14.Salvatore Adamo - Capri c'est finirn16.Romeo et Juliette - Les rois du mondern17.Romeo et Juliette - 11 On Dit Dans La Ruern18.Notre Dame de Paris - Romeo et Juliette - AimerrnDalida et Serge Lama - Je suis maladernEmmanuel Moire - Mon Essentiel- le roi soleilrnEt tu danses avec luirnFrancis Cabrel- Je L'aime A MourirrnJoe Dassin - Ca va pas changer le mondernJoe Dassin - Salut Les AmoureuxrnJulien Clerc - Femme je vous aime
dziekuje wam postaram sie znalezc te piosenki i sluchac:*:*
oto kilka moich ulubionych:))

Edith Piaf - Mon amant de Saint Jean
Charles Trenet - douce France
Jacques Brel - Madeleine
Indochine - J'ai demandé a la lune
Michel Delpeche - Pour un flirt avec toi
Michel Polnareff - Tout pour ma chérie
Téléphone – Cendrillon ; Un autre monde
Trust – Antisocial
Zazie – Rodéo, Rue de la Paix
Martin circus – Marylène
Michel Sardou – En chantant
Les Dix Commandements - L'envie d'aimer (Final)
Renaud & Axelle Red - Manhattan Kaboul
Daniel Balavoine - Tous les cris, les SOS ; Je ne suis pas un héros
Patrick Bruel - Casser la voix
Florent Pagny - Ma liberté de penser
Francis Cabrel - Encore et encore
Hugues Aufray - Adieu monsieur le professeur
Marc Lavoine & Catherine Ringer - Qu'est-ce que t'es belle
Michel Berger - Diego, libre dans sa tête
Emmanuel Moire - La vie passe - Le Roi Soleil
Chimène Badi - Dis-moi que tu m'aimes
Chimene Badi & Nolwen Leroy - Laisse-moi t'embrasser
Kyo - Juste une dernière danse ; Contact
Le Roi Soleil - La Vie Passe
Le roi soleil - Tant qu'on rêve encore
Gerald de Palmas - J'en rêve encore ; Sur la route ; Tellement ; Marcher dans le sable
Mylène Farmer - L'amour n'est rien ; Peut être Toi
Nolwenn Leroy - Nolwenn Ohwo
Olivia Ruiz - J'traine les pieds
Raphaël - Et dans 150 ans, Caravane
Roméo et Juliette : Aimer ; Les Rois Du Monde, ; On Dit Dans La Rue
Tina Arena - Aller plus haut ; Je m'appelle Bagdad ; Aimer jusqu`à l`impossible
Dalida – Pour ne pas vivre seul ; Laissez-moi danser
Vanessa Paradis & Maxime Le Forestier - Mistral gagnant
Calogero - En apesanteur
Laam - Chanter pour ceux qui sont loin de chez eux
Premix - Le Dernier Des Imbéciles
Hélène Segara et Laura Pausini - On n'oublie jamais
Anggun - Cesse la pluie

mieszanka wybuchowa, niektóre z tych piosnek są stare jak świat inne troszkę nowsze, w każdym razie mam nadzieję, że znajdziesz coś dla siebie:)
A czy ktoś mógłby mi wysłać jakieś piosenki na mail. Mój nick to mój mail.
a nie prosciej jest sciagnąc sobie je samamu?? swietny pogram do tego nazywa sie Morpheus i znajdziesz go na onecie: http://programy.onet.pl/72,68,9865,,,Morpheus_5.3.2,programy.html w trakcie pobierania mozesz słuchać co Ci sie juz ściągło nawet jeśli jest tylko kawałek pobrany:) POLECAM:) i miłej "zabawy" z programem:P
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Inne

 »

Nauka języka